PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM - co i jak :) › Re: LM - co i jak :)
  • Data: 2005-02-17 11:41:02
    Temat: Re: LM - co i jak :)
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:j1_Qd.50806$2e4.17255@news.chello.at...

    > .
    >
    > O! i to jak! Trzyma w końcu "w kupie" prace zarządu! ( a w moim przypadku
    > było on 5 osobowy :) )

    u nas jest 11-osobowy. Oznacza to, ze 11 osob ma prawo wydawac mi polecenia
    sluzbowe :).

    > I mi. in takie "zaniżanie" wartości mojej pracy, powodowało, że łapałam
    > dołki. Tym bardziej że ja naprawde BARDZO się starałam pracować najlepiej
    > jak się dało. Ale co ja poradze, ze do obowiązków asystentki należą takie
    > nie inne obowiazki...eh...

    Jak bylas dobra, nie zniechecaj sie do pracy asystentki. Sa firmy, gdzie sie
    to docenia psychicznie i finansowo, a znalezc odpowiednia osobe na to
    miejsce jest trudno, bo wymaga ono poza dobra organizacja i koncentracja
    takze przytomnosci umyslu, inteligencji i orientacji we wszystkim, czym
    zajmuje sie zarzad - asystentka bywa po pewnym czasie zorientowana w
    marketingu, finansach i kadrach oraz wszystkich tajemnicach firmy :) A ze
    wzgledu na niski prestiz spoleczny zawodu i dwuznaczne skojarzenia z nim,
    rozpowszechnione w naszym kraju, wiele osob o odpowiednich predyspozycjach
    skresla ten zawod z listy na wstepie (albo rodzina zglasza weto - tak bylo
    ze mna) i czesto zostaja ci szukajacy jakiejkolwiek pracy.

    I.