PracaGrupypl.praca.dyskusjeLG Kobierzyce_szukam informacjiRe: LG Kobierzyce_szukam informacji [OT]
    From: "fotech" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LG Kobierzyce_szukam informacji [OT]
    Date: Thu, 24 Aug 2006 21:07:18 +0200

    > W chwili obecnej oczywiście żadnych, ale niedługo to się zmieni. ;)

    LG jest jedna z najmłodszych marek na swiecie w branzy RTV/AGD/komórek i wszystkiego
    innego, powstała na gruzach marki Gold Star, ktra doprowadzili do takiego stanu,
    gdzie nawet wieśniacy z Pakistanu nie chcieli kupowac. Po zmianie znaku postawili na
    gigantyczna reklame w Rosji i Ukrainie, i na tych rynkach udało się im troche chwycic
    równowagi. W Polsce ich nie bylo praktycznie do konca lat 90 tych, a to głównie za
    sprawą polityki celnej, ktora broniła polskiego rynku, głównie dużego AGD przed
    Koreą.
    Mariaż z postrzeganym na świecie jako 3 ligowy PH byl konieczny wobec ciagle rosnacej
    komkurencji, i głównie chodzilo o to, ze wzmocnić jedna z tych marek i nie konkurowac
    w obszarach IT ...
    Jeszcze duuzo wody w Odrze upłynie, zanim to cos bedzie postrzegane jako SOLIDNA
    firma (ze jest duża juz dziś mozna takie wrażenie miec)

    Wojtek