PracaGrupypl.praca.dyskusjeLG Kobierzyce_szukam informacji › Re: LG Kobierzyce_szukam informacji [OT]
  • Data: 2006-08-27 21:27:13
    Temat: Re: LG Kobierzyce_szukam informacji [OT]
    Od: "spawacz" <9...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie znam procesów, ale moze zautomatyzuja (choc wątpię bo inwestycja jest
    juz policzona i koszty sa znane, a automatyzacja to nie jakas malostka) i
    nie bedaz musieli zatrudniac tylu operatorow, ale za to wiecej inzynierow i
    unikac wsród nich zbyt duzej rotacji. Co równa sie odpowiedniej kasie.
    Co do kasy. Poważnie 2k brutto dla inzyniera? - biorac pod uwage, ze jest to
    Wroclaw i ludzi rekrutuja juz na studiach (przynajmniej takie mam
    przekonanie). Chyba, ze po okresie probnym do obliczenia nowej pensji
    stosuja operacje mnozenie i liczby calkowite;)
    PZDR