PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 w okresie wypowiedzenia › Re: L4 w okresie wypowiedzenia
  • Data: 2005-10-18 12:23:55
    Temat: Re: L4 w okresie wypowiedzenia
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.syucf4qcfrn0ri@donkichot...

    > wpisałem temat Twojego posta w www.google.pl :>
    >
    > Wynik: http://42.pl/gg/dh446h$vq0$...@n...dialog.net.pl

    Dzięki. I sorry za zaśmiecanie grupy.

    > Nie mogę się jednak powstrzymać przed wyrażeniem zdziwienia, że sobie nie
    > radzisz ze stresem, zwłaszcza nie związanym z rzeczywistym zagrożeniem.

    Dokładnie to nie interesuje mnie radzenie sobie ze stresem, spowodowanym
    tym, że komuś odbija palma w sposób "mściwo-porzuceniowy". Nawet jeśli ta
    palma jest w jakiś sposób spowodowana przeze mnie. Nie chce mi się. Wole
    zachować stresy itp. na nową pracę, w której zaczynam od ostrego zapierd...
    Przynajmniej to będą stresy mobilizujące do działania a nie odbierające
    jakąkolwiek chęć do pracy.

    pozdr.
    m.