PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce?Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 19:59:42
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybym była na twoim miejscu to porozmawiała bym jeszcze raz z tą Panią.
    > Jeśli będzie miała pewność, że otrzyma należne jej pieniądze, to myślę, że
    > powinna zgodzić się na opóźnienie. Myślę, że argumentem którym możesz się
    > posłużyć jest opinia jaką jej wystawisz do następnego pracodawcy.

    A mi sie wydaje, ze tamta pani dobrze wie ze traci wlasnie cos,
    co trudno bedzie jej uzyskac gdzies indziej (tak mi sie __WYDAJE__
    ze 2100 dla sprzataczki/expedientki to jednak bardzo duzo) i ze chce
    wyrwac to co jej sie nalezy natychmiast albo jeszcze predzej "bo tak i juz".
    albo bo nauczyla juz sie zyc za te 2100 miesiecznie i wie, ze czekaja ja
    trudne czasy... kredyty? dzieci? ???

    Czy ma sie zgodzic na opuznienie? w sytuacji kiedy firma redukuje etaty
    bo nie zarabia? to chyba nie wrozy dobrze. dzis zwolni mnie, jutro tamta,
    a pojutrze splajtuje i szukaj .. kasy... w polu.
    a jak sklep jest, to moze towar sprzedac, a kase jej oddac zamiast kupic
    nowy towar - to proste dla osoby oczekujacej odprawy... a samobojstwo
    dla przedsiebiorcy.
    Sytuacja jest bardzo trudna, i ja nie dziwie sie postawie zadnej ze stron.
    Niestety (?) w PL ryzyko (w swietle prawa) ponosi glownie pracodawca,
    a sady pracy dzialaja stosunkowo sprawnie...

    pozdrawiam

    romekk