PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce?Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 21:26:00
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: misia <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomość od Wrangler (a...@i...pl) dostałam taką:

    > Miał do tego prawo ??? Tak uważasz ze może taki ktoś uwłaczać
    > godnosci swoim podopiecznym taki traktować ich z buta ???

    I siłą Cię w robocie trzymał, odejść nie pozwolił, dla przyjemności
    gnojenia Cię i żebyś mu na te wczasy zapracował? Naprawdę?
    Ja mam wrażenie, że to Ty do niego poszedłeś, Ty chciałeś u niego
    pracować i wiedziałeś, że on z tego będzie miał zysk.
    No chyba, że liczyłeś na to, że po główce będzie głaskał, a wszystko co
    firma zarobi podzieli równo między pracowników?

    --
    Pozdrawiam Misia