PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce?Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 17:47:40
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: Basia <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joanna wrote:

    > Moglam ja zwolnic bez wypowiedzenia i wyplacic odszkodowanie, kosztowaloby
    > mnie to 3 miesieczna pensje. A tak 3 miesiace wypowiedzenia i 3 miesiace
    > odprawy.
    > Ale jestem cwana, prawda? No ale jako pracodawca z gory skazana jestem na
    > potepienie. Ludzie!!! czy wam sie ustroje pomylily???
    >
    > Witam,

    Ja sama jestem pracownikiem i do tego bezrobotnym, ale absolutnie Cię nie
    potępiam, uważam że postąpiłaś uczciwie, gdybyś była nieuczciwa to mogłaś tak
    jak inni pracodawcy płacić część wynagrodzenia na lewo albo zatrudnić ją na
    czas określony i wtedy nie musiałabyć płacić odszkodowania. Uważam też, że
    pracownica powinna we własnym interesie dążyć do zgody, bo jeśli nie to niech
    sobie polata po sądach, odechce się jej na drugi raz. A tak przy okazji, bo
    nieco mi umknęło z tej dyskusji, czy ona aby nie przekroczyła terminu jaki
    miała na przyjęcie nowych warunków pracy (choć mogę się mylić).
    Gdybym była na twoim miejscu to porozmawiała bym jeszcze raz z tą Panią.
    Jeśli będzie miała pewność, że otrzyma należne jej pieniądze, to myślę, że
    powinna zgodzić się na opóźnienie. Myślę, że argumentem którym możesz się
    posłużyć jest opinia jaką jej wystawisz do następnego pracodawcy.

    Pozdrowienia,

    Basia