PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce?Re: Kto chroni pracodawce?
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto chroni pracodawce?
    Date: Thu, 9 May 2002 17:04:36 +0200

    > Niestety..liczy sie czlowiek, a nie to czy jest pracodawca, czy
    pracownikiem,
    > przelozonym czy podwladnym. u nas utworzyl sie stereotyp zlego prywaciarza
    za
    > komuny, gdzie panstwo straszylo nim ludzi, a jednoczesnie ludzie stawali
    na
    > glowie, aby robic u prywaciarza i czort z emerytura...bo duzo placi.
    > Stad chyba pochodzi taki stereotyp bogatego prywaciarza, badylarza itp,
    ktory
    > automatycznie przenosi sie na kazdego kto prowadzi jakas wiecejosobowa
> [...]

    W tym kraju nie liczy się człowiek !!! Tu liczy sie zysk, jak sami
    niejednokrotnie piszą !!!
    No cóż ja mialem szczęście tylko na tych trafiać co aby być bogatszymi
    jeszcze, to ludzi mieli za nic,
    bo zawsze przyszedł jeleń bezrobotny za parę groszy !!!
    A stereotyp będzie sie pogłębiał dopóki pracownik nie będzie ceniony !!!
    A sam piszesz że pracodawcy robią kanty na podatkach, to oczywiste,ale nie
    tylko na tym na traktowaniu pracowników również.
    I z tym należy walczyć !!!

    Wrangler