eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegaćRe: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Date: Sat, 12 Mar 2005 18:48:40 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <d0va9l$4dt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <s...@b...hell.pl> <opsnbhjgu4z2c1mg@blaster>
    <s...@b...hell.pl>
    <d0k5ui$e3r$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0kcmd$eum$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d0kdqf$kbu$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0la2e$qns$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d0m4u6$5nu$1@news.onet.pl> <d0ug4k$hv$1@news.onet.pl>
    <d0uv88$240$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0v07q$6u8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: axy131.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1110649973 4541 83.27.110.131 (12 Mar 2005 17:52:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Mar 2005 17:52:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:144087
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d0v07q$6u8$1@news.onet.pl...
    > Immona napisał(a):
    >
    >>
    >> Ale jak czytam cos w miejscu publicznym, a tym bardziej zawodowym, to
    >> wiem, ze trzymany przeze mnie tytul staje sie czescia mojego wizerunku -
    >> ktorym czlowiek powinien umiec zarzadzac. Dlatego zastanawiam sie nad
    >> wysylanym komunikatem i dlatego popieram i rozumiem te kryteria oceny po
    >> gazecie w poczekalni przed rozmowa kwalifikacyjna.
    >
    > Rozumiem twój (i nie tylko) punkt widzenia, ale... z drugiej strony, jak
    > już wspominałem, każdy kij ma dwa końce np. ewentualny kandydat świadom,
    > że w miejscu publicznym i tym bardziej zawodowym :), będącym wizytówką
    > firmy (recepcja) leży sobie w najlepsze SE lub Fakt też może się zacząć

    To prawda. Ale w firmie, gdzie ta poczekalnia jest jednoczesnie poczekalnia
    dla klientow taka prasa moze sie znalezc, jesli czesc klientow taka prase
    lubi. Klienta sie nie ocenia po tym, tylko po czym innym. :)

    > bardziej przemyślne/doświadczone być może domyślą się podstępu i
    > zareagują - znowu być może - podobnie jak beznadziejni pozerzy, np.
    > sięgając po financial timesa albo łotewer, więc moim zdaniem wartość
    > poznawcza tego eksperymentu jest nikła nader, no ale ja nie robię ani w
    > psychologii, ani w HR. :)

    A ta lista nie byla, przypominam, mojego autorstwa. Spisana ze zrodel, jak
    ktos zauwazyl, korporacyjnych.

    Anegdotka luzno powiazana: ktorys z wladcow zdaje sie rosyjskich w swojej
    poczekalni mial dwa obrazy. Jeden przedstawial sielski, spokojny krajobraz,
    a drugi bitwe. Interesanci ubiegajacy sie o urzedy spedzali w poczekalni
    troche czasu nie wiedzac o tym, ze sa dyskretnie obserwowani. Wladca
    twierdzil, ze analiza osobowosci kandydata na podstawie tego, kto do jakiego
    obrazu podszedl i go ogladal, nigdy go nie zawiodla.
    Obrazem bitwy interesowali sie tchorze, obrazem sielskim ludzie odwazni :)

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1