PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorepetycje a podatki › Re: Korepetycje a podatki
    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korepetycje a podatki
    Date: 9 Oct 2004 23:09:53 +0200

    > Witajcie udzielajacy korepetycji!
    > Czy rozliczacie się jakoś oficjalnie z korepetycji? Jeśli tak to w jaki spos
    > ób? Ja nigdy tego nie robiłam, ale podobno zdarzają się"sytuacje niebezpiecz
    > ne", więc może warto zacząć...

    Niebezpieczne sytuacje to sie zaczną jak zaczniesz robić to oficjalnie. Każdy
    urzędnik woli uwalić 100 biednych niz jednego bogatego. Biedni nie mają
    środków żeby się bronić. Wytłumacz to sobie mniej więcej tak. Jesli Twoje
    państwo robi wszystko żeby Ci było coraz gorzej a nie lepiej to nie masz w
    stosunku do niego żadnych ekstra zobowiązań. Takie zgłoszenie to właśnie coś
    ekstra dla państwa. No chyba że jesteś patriotką gotową umrzeć za prezydenta i
    premiera. Tomek