PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorepetycje a podatki › Odp: Korepetycje a podatki
  • Data: 2004-10-09 21:39:14
    Temat: Odp: Korepetycje a podatki
    Od: "Ortygia" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Niebezpieczne sytuacje to sie zaczną jak zaczniesz robić to oficjalnie.
    Każdy
    > urzędnik woli uwalić 100 biednych niz jednego bogatego. Biedni nie mają
    > środków żeby się bronić. Wytłumacz to sobie mniej więcej tak. Jesli Twoje
    > państwo robi wszystko żeby Ci było coraz gorzej a nie lepiej to nie masz w
    > stosunku do niego żadnych ekstra zobowiązań. Takie zgłoszenie to właśnie
    coś
    > ekstra dla państwa. No chyba że jesteś patriotką gotową umrzeć za
    prezydenta i
    > premiera. Tomek

    Hej!
    Absolutnie patriotką nie jestem aż do tego stopnia. Państwo nie zapewnia mi
    godziwych zarobków za moją pracę i dlatego skrupułów nie mam żadnych. Ale
    zadaję sobie pytanie, czy ktoś na przykład może podkablować, że "dorabiam na
    czarno" i robić jakieś dymy? Byłoby to przegięcie przyczepianie się
    urzędników do nas w sytuacji, gdy dużo pracodawców łamie prawo jak chce, ale
    jak piszesz, lepiej uwalić 100 biednych...