PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorepetycje a podatki › Re: Odp: Korepetycje a podatki
  • Data: 2004-10-11 19:38:12
    Temat: Re: Odp: Korepetycje a podatki
    Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (Ortygia, a któżby!) wyklepał:

    > spos

    A po co? Do tego trzeba by chyba działalność mieć, żeby móc dochody
    udowodnić... To byłoby chyba o wiele bardziej skomplikowane no i jaki
    podatek odprowadzisz od tych paru groszy??

    > niebezpiecz

    Tzn.?

    > zadaję sobie pytanie, czy ktoś na przykład może podkablować, że "dorabiam na
    > czarno" i robić jakieś dymy?

    A kto na przykład? Może odwiedzają Cię przyjaciele? A może pomagasz
    swoim uczniom, bo w szkole nie ma warunków? A może klienci są innego
    rodzaju? ;-)

    Uważam, że bez przesady, sprawa byłaby zbyt skomplikowana jak na tak
    groszowe podatki...

    M.

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...