PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan › Re: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    From: "Lukasz Dominiak" <o...@i...home.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Konsultantka ERP / Umowa o prace / Poznan
    Date: Mon, 20 Aug 2007 22:58:47 +0200

    news:fa5f6t$67e$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:fa5at1$4sk$1@news2.task.gda.pl Lukasz Dominiak
    > <o...@i...home.pl> pisze:
    >

    > Tyle razy było na grupie o ogłoszeniach pracodawców poszukujących
    > pracowników.
    > I oto kolejny spamer kompromitujący siebie i pracodawcę.

    > Oczywiście, że w związku z rozwojem. Z czym innym mogłoby być? Z ucieczką
    > pracowników? ;)))

    > Co za tuman z tego Dominiaka. Że też go nie zwolnią. Poszukuje się
    > kandydatki, nie kandydatkę.
    > Ale to drobiazg, niedouków jest wielu. Ważniejsze jest co innego.

    Gdy pisałem tę wiadomość na grupę nie zamierzałem wywołać dyskusji na temat
    deklinacji słowa "kandydatka". Popełniłem nieopatrznie błąd, zamiast formy w
    dopełniaczu użyłem w bierniku. Jest to pomyłka za którą najmocniej
    przepraszam i przyznam, że samemu mi bardzo głupio, że coś takiego wyszło
    spod mojej ręki.
    Moim celem było wysłanie ogłoszenia i dotarcie do jak największej rzeszy
    ludzi. Ma Pan rację, Panie Jotta, nie powinienem wysyłać wiadomości na grupę
    pl.praca.dyskusje.

    Po zapoznaniu się z kilkoma Pańskimi wiadomościami na grupie zauważyłem, że
    jest Pan swoistym samozwańczym strażnikiem grupy dyskusyjnej
    pl.praca.dyskusje, i dobrze. W każdym miejscu potrzebny jest ktoś, kto
    zwróci kulturalnie uwagę. Wielokrotnie w wypowiedziach umieszczał Pan
    paragrafy Kodeksu Pracy. Zastanawiam się, czy równie dobrze jak z Kodeksem
    Pracy zaznajomił się Pan z Kodeksem Karnym. Ponieważ obrażanie mnie, Panie
    Jotta, na forum publicznym według Kodeksu Karnego Rozdział XXVII Art. 216.
    §1 oraz §2 jasno opisuje że jest karalne.

    Cytuję:
    "Art. 216.
    § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku."