PracaGrupypl.praca.dyskusjeKaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin › Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
  • Data: 2007-02-10 16:53:38
    Temat: Re: Kaserki w Auchan Warszawa Modlińska - 664 zł brutto za 90 godzin
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    klusek wrote:

    > Zakłady pracy mają być dla ludzi a nie ludzie dla zakładów pracy ale to
    > utopia.
    > Teraz ludzi pracujących nazywa się siłą roboczą, która powinna być tania a
    > najlepiej darmowa.
    > Pytanie dla kogo najlepiej.

    Dla ludzi, którzy kupują towary wytworzone przez firmy wykorzystujące tanią
    siłę roboczą.

    > Czy w interesie narodu jest tworzenie jak najtańszej siły roboczej dla
    > zaspokojenia zapotrzebowania zagranicznych firm w Polsce?

    Pewnie że nie jest. Dlatego każdy przejaw dopłacania do eksportu z
    państwowych pieniędzy, to sabotaż - nie wiem dlaczego tak powszechnie
    akceptowany.

    > Ktoś może powiedzieć , że tak bo przyciąga ona te firmy do inwestowania u
    > nas i tworzą miejsca pracy.
    > Co prawda za niewolnicze wynagrodzenie ale lepsze takie niż śmierć z głodu
    > i o taką Polskę nasz rząd walczy a większe ambicje zostawmy na następne
    > stulecia.

    Firmy są po to (a przynajmniej powinny być po to) aby wytwarzać towary a nie
    miejsca pracy.