PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-17 10:46:22
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c2v2oo$ar7$1@news.onet.pl...

    > kupiła byś na czarno od przemytnika który
    > by go sprowadził z normalnej części świata......... :)

    Zalezy ile ma pieneidzy.
    Jesli nie pracuje i wystarcza tylko na egzystencje, to tusz jest luksusem.
    A o takie osoby mi chodzi.
    I wowczas ci ludzie faktycznie mieliby wybor tych tuszy i mozliwosc nabycia.
    A teraz nic.

    > Ten system sprowadzałby si e nie jest do zaspokajania kaprysów jednostek
    > tylko do wegetacji

    A jak nazwiesz takie wypowiedzi z formu ONETU?
    ---
    Dajcie mi cjoć jeden powód abym nie głosował na SAmoobronę . Jestem od
    trzech lat bezrobotny potrzebuję zasiłku bo nie mam za co zyć .Internet
    jest mi konieczny a za co zapłacę ogrzewanie gaz prąd i jedzenie?. I tak już
    zamykamy sie zimą w jednej izbie i czerpiemy ciepło pochodzące z lodówki
    telewizora komputera . Sprzedałem samochód bo jednak trzeba mieć TV . Nie
    żeby oglądać seriale ale mieć kontakt zeświatem . Wy nawet nie wiecie ,że w
    środowisku w którym pracuję , ludzie nie interesują sie polityką . Jest to
    szara strefa .sprzedaję sznurówki / nielegalnie/ Mam nadzieję ,że Lepper
    wydobedzi emnie z biedy bo da mi zasiłki na nas 4 osoby po 560 złotych . To
    będzie razem 2100 złotych wtedy nawet i może pójdę do kościoła bo teraz
    wstydzę się ,że nie mam na tecę i nie chodzę .
    Pozdrawiam
    ~Empatyk, 2004-03-17 08:19
    http://info.onet.pl/1,15,11,5118357,15307372,940748,
    0,forum.html
    ----
    Czy to nie jest czasem owa twoja wegetacja?

    Pytam sie ciebie, czy mozliwosci produkcyjne, po zatrudnieniu bezrobotnych i
    po
    wykorzystaniu pelnej mocy produkcyjnej maszyn i podziale towarow wsrod
    zatrudnionych w przedziale jak od 1 do 3, zapewnilby wegetacje czy zycie na
    wyzszym poziomie niz wegetacja?

    > Dziękuje socjalim i planowaną gospodarkę już przerabialiśmy
    > i wole drapieżny kapitalizm nawet z ryzykiem utraty pracy
    > i bankructwa................

    Czy jestes bezrobotnym, ktory nei ma srodkow do zycia?

    > Wolę być wolny i biedny niż..................
    > niewolny i biedny

    A ja wole byc wolny i miec mozliwosc utrzymanai sie.
    A teraz nie ma wolnosci i jest bieda.
    Nie wiesz, ze znajomosci decyduja o zatrudnieniu, wiec, gdzie jest twoja
    wolnosc?

    Klus