PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-20 11:48:53
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c3eila$4ng$1@korweta.task.gda.pl...
    > Klusowi brak pokory, bo nie wypowiadałby się, że wie jak urządzić swiat
    > - gdyby posiadł środki lub potrafił zmobilizowac dostateczna ilość
    > fanatyków obawiam się, że mielibyśmy kolejnego Hitlera czy Stalina.

    Odkad wladcy przestali byc "udzielni i absolutni" obejmujacy wladze wespol z
    waska grupa spokrewnionej arystokracji i szlachty (dla nich program byl
    cyniczny - zabierzemy innym i damy wam - najlepszy przyklad dynastie
    mongolskie w chinach i indiach) i powstaly ustroje mniej, czy bardziej
    demokratyczne, praktycznie wszystkie szkody i krzywdy uczynione ludziom z
    przyczyn "systemowych" byly dokonywane w imie dobra i lepszej przyszlosci
    dla ogolu.
    Nie przypominam sobie ani jednego przypadku, zeby jakas grupa osiagnela
    wladze twierdzac " jak nas dopuscicie do wladzy to wam dokopiemy i wszystkim
    sie pogorszy"
    Im wiekszy fanatyzm i oderwanie od realiow, tym bardziej ogolny i natchniony
    program
    Hmm...bedzie leppiej ;))
    pzdr
    Krzysztof