PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 06:41:37
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Molewski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bmepv5$6sg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > zgadzam sie z toba w pelni, chociaz obecnie pracuje, splacam kredyty i
    > zastanawiam sie czy stac mnie na dziecko!!!!

    Skoro Cie nie stac, to go nie miej. Zaoszczedzisz rozczarowan sobie i jemu.

    > i nie mowcie i ze to nie jest chore i beznadziejne.....
    > codziennie jestem zasypywany bzdurnymi ideami mojego pracodawcy, ktory
    > wychowany na wczesnokapitalistycznym
    > polskim podworku patrzy tylko kiedy komu co da sie obciac z pensji a do
    > tego to chore Pnastwo
    > nie jest w stanie mi NIC zagwarantowac, dzieki Bogu ze ze sluzby zdrowia
    nie
    > musze korzystac.

    Nie licz na Panstwo, licz na siebie, wyjdzie to Tobie i Twojej rodzinie na
    zdrowie. A pracodawca ma nad Toba przewage, placi Ci.

    > i nie wiem gdzie bede za pol albo za rok.. czy bede pracowal, czy ktos
    > zmieni zdanie, pewno gdzies znajde prace, ale co z tego

    To sie ciesz i inwestuj w siebie, ucz sie, znajdz nisze na rynku, w ktorej
    nie ma wielu specjalistow. Rob cos ze swoim zyciem, tak, zeby twoje
    ewemntualne dziecko nie musialo sie wstydzic.

    > czy caly czas musimy wyrywac temu zyciu kazda zlotowke, dlaczego nie
    mozemy
    > po prostu uczciwie pracowac
    > i zarabiac na uczciwe zycie i emeryture

    Co rozumiesz poprzez 'uczciwie pracowac'?

    > villgut zrywaj sie z stad skoro cie nic nie trzyma , austalia i nowa
    > zelandia czekaja, cieplo, bogato i spokojnie
    > bedziesz wiedzial po co zyjesz... a tu na starosc (jak dozyjes) tylko
    laska
    > i miejsce pod mostem

    Ja znalazlam swoja nisze i prace w innym miescie niz rodzinne. i nie
    musialam opuszczac kraju, wystarczylo zmienic miasto zamieszkania.

    > jeszcze ku..a troche i cos we mnie peknie i tez zostawie to za soba ......
    > nawet sie nie obejrze.....

    Moze zamiast myslec uczuciami, przeanalizuj swoja sytuacje, popatrz gdzie
    kogo szukaja, wytypuj miejsca gdzie moglbys mieszkac (najpierw sam, rodzine
    mozna pozniej sciagnac).

    Kania