PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 07:04:17
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja tego tak nie widze. Nie mam ukladow, prace dostaje dzieki swojej
    wiedzy.
    > Nie jestem jakos specjalnie przebojowa (podobnie jak moi wspolpracownicy)
    > ale nie mam problemow z aklimatyzacja w obecnych czasach. I z tego co
    widze
    > duzy odsetek ludzi radzi sobie.
    >
    > Kania

    jezeli jestes taka mądra i doswiadczona,to czemu do twojej szanownej głowy
    nie moze dotrzec,ze moze byc taki czlowiek jak villgut,ktory nie radzi sobie
    bo moze zbyt wiele rzeczy go przerasta,bo moze ktos za wysoko dla niego
    ustawia poprzeczke?,gdzie ma sie podziac taki villgut?,czy ma umrzec,bo ma
    inne koncepcje na zycie niz ci ktorzy maja pieniadze i wladze czyli sa za
    sterami okretu z czlowieczenstwem