PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem ZmęczonyRe: Jestem Zmęczony
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Sun, 12 Oct 2003 19:19:15 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.10

    "villgut" <c...@g...pl> wrote in message
    news:y3gib.80846$KP4.967291@news.chello.at...
    > moja droga rozmówczyni,zyczę Ci jak najlepiej i przede wszystkim zdrowia
    dla
    > dzieciaka,ja niestety nie mogę realizowac nawet planu natury bo moja żona
    > nie miałaby co do garka włozyc,i uwierz mi na słowo,że ktoś kto mieszka z
    > rodzicami po trzydziestce nie mieszka dlatego,ze mu jest wygodnie czy cos
    > tym stylu,tylko dlatego ze został przyparty do muru,i uwierz mi tez na
    > drugie słowo ze ja nie mam pretensji do ludzi którym sie udało,którzy
    robia
    > cos z sensem,cieszą sie zyciem,ja ich nawet rozumiem,Szkoda tylko,że tacy
> [...]

    Problem polega nie na tym, ze Tobie sie nie udalo... tylko na tym DLACZEGO
    sie nie udalo... nie sadzisz?? W moim srodowisku wszyscy znajomi mieli chude
    i tluste lata. Ale ciezka praca nad soba, ciagle podnoszenie kwalifikacji,
    praca czasami za jalmuzne a nie pensje daly im perspektywy. I jakos wszyscy
    mieszkaja juz na wlasnym (kupionym lub wynajetym).

    Wiec, jak widzisz, problem polega nie na tym, jaki jest swiat, tylko na tym,
    jakie Ty masz do niego podejscie.

    I mysle, ze w tym, czego nauczyla mnie mama, jest wiele prawdy: "ponosimy
    50% winy za KAZDE niepowdzenie".

    Kania