PracaGrupypl.praca.szukanaJestem ZmęczonyRe: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-13 21:43:43
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MASZ RACJĘ - jestem pracodawcą i zamiast pracowac to szukam pracowników-
    PRACOWNIKÓW a nie obiboków którzy naoglądali sie filmów i myśłą że tak ma życie
    wyglądać. KAzdy pracownik podchodząc do pracy to sie pyta za ile a gdy mu
    mówisz że pokaż to co on pracodawca dostaje SAME KŁOPOTY - przyjmuje do pracy,
    kupa papierów, pracownik sięuczy i odpoczywa, związki i prawo go chronią. I MA
    W DUPIE PROBLEMY. Zapamiętaj sobie DOBREGO PRACOWNIKA SIE NIE ZWALNIA. TO my
    jesteśmy zmęczni bo chcemy dobrych pracowników anie szumowiny, złodziejj którzy
    PRacodawca ma to mu czeba zabrać. MIesiąc szukam pracowników lecz każdy
    przychodząc to JDNO CHCE podpisac umowę i iść na chorobowę.
    NIE OBRAŻAJ SKUNSIE ludzi żeczywiście pracowitych i chcących pracować
    TOBIE nie grozi bezrobocie tobie mus zagrozić jak i wielu innym GŁÓD aby wkońcu
    praca została poszanowana. NA twoim miejscu ja jesteś zmęczony położył bym sie
    do trumny i czekał na śmierć, zmniejszyłbyś statystyke bezrobotnych nie
    okradałoby sie ludzi biednych i bezrobotnych, na któych tych nierobów my
    pracodawcy zmuszani jesteśmy do sponsorowania poprzez Fundusze.
    Załóż sobie firme np. szewska brakuje ich i powtórz nam te same słowa po roku
    dziąłlności zapytamy sie o twoje PIENIĄDZE, o ludzi fo pracy, o podatkach,
    finasowaniu itd