PracaGrupypl.praca.szukanaJestem ZmęczonyOdp: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 20:52:33
    Temat: Odp: Jestem Zmęczony
    Od: "Tomala" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To zatrudnij mnie
    nie wiem z jakiego miasta jestes, ale podejdz do mnie po ludzku.
    musze tylko co drugi weekend dojechac na uczelnie do gdanska, miec jakies 4
    sciany i co jesc
    dwa lata pracowalem na umowe zlecenie bez zusu 6 dni w tygodniu i mimo
    studiowania nie wadzilo to sobie - jakos sie porozumiemy
    ja czyjas wlasnosc traktowalem lepiej jak swoje - nigdy tak nie wybudzalem
    sie w nocy ze wzgledu na samochod jak wtedy jak bylem odpowiedzialny za
    sluzbowy
    nigdy nic nie przywlaszczylem
    jezeli jest tak jak mowisz, ze poszukujesz pracownika ktoremu nie trzeba
    patrzyc na rece - to juz go masz
    zawsze staralem sie powierzone obowiazki wykonywac nalezycie, a nawet ( co
    nigdy sie nie spotkalo z docenieniem) probowalem pomagac w dziedzinach z
    poza swoich obowiazkow
    nie obchodzi mnie Twoja osoba, nie przylaczam sie do krytyki grupowiczow- to
    tylko umowa - ja swiadcze prace - Ty place (spodziewam sie tylko uczciwosci)
    nie ma problemu, jezeli przedsiebiorstwo znajduje sie w dolku, jezeli mam co
    jesc moge przez pewien czas nie odbierac pesji.
    identyfikuje sie z miejscem pracy - pracodawco identyfikuj sie z potrzebami
    pracownika.
    wydaje mi sie ze to najzdrowszy uklad
    takie jest moje spojrzenie...
    jezeli to prawda co pisales odezwij sie, albo przynajmniej w inteligentny
    sposob zbadz
    pozdrawiam
    narzekacz