PracaGrupypl.praca.szukana › Jestem Zmęczony

  • 1. Data: 2003-10-12 07:28:10
    Temat: Jestem Zmęczony
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    Jestem zmęczony szukaniem roboty,miżdrzeniem się do pracodawcy,który śpi na
    pieniądzach,a karze ludziom pracować za darmo
    Jestem zmęczony niekończącącymi się układami,bredzeniem o doświadczeniu
    kiedy i tak przyjmuje się na ładne nogi niedoświadczonych
    Jestem zmęczony pędem do globalizacji która pod przykrywką pomocy
    najuboższym promuje pięknych zdrowych i bogatych
    Jestem zmęczony polskim szkolnictwem które karze sobie płacic za niski
    poziom nauczania
    Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,
    Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata i
    szkoda mi tylko mojego życia,które musi tego wszystkiego doświadczać.

  • 2. Data: 2003-10-12 09:17:26
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Santos" <w...@i...pl>

    Użytkownik "villgut" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    No dobra i co dalej ?

  • 3. Data: 2003-10-12 09:22:38
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > No dobra i co dalej ?

    a dalej będzie tak że dobiję do czterdziestki i tym bardziej nikt mnie nie
    zechce zatrudnic

  • 4. Data: 2003-10-12 09:40:57
    Temat: Odp: Jestem Zmęczony
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    bark mi słów - podobne myslenie
    ale to chyba nie metoda
    tez szukam roboty i zauwazylem konkurenci sa pewni siebie, wszytsko im wisi
    i klamia na rozmowach (koloryzuja).
    moze tu jest metoda, aby w siebie uwierzyc???

  • 5. Data: 2003-10-12 09:49:04
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > moze tu jest metoda, aby w siebie uwierzyc???

    wierzę w siebie i nawet bardzo lubię,ale na nic się to zdaje dlatego iż
    rynek pracy jest najzwyczajnieszym w świecie toto lotkiem,a jakie jest
    prawdopodobieństwo wygranej w tej grze to każdy szukajacy roboty chyba juz
    do tej pory doświadczył.

  • 6. Data: 2003-10-12 15:12:59
    Od: "Ewelina" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > rynek pracy jest najzwyczajnieszym w świecie toto lotkiem,a jakie jest
    > prawdopodobieństwo wygranej w tej grze to każdy szukajacy roboty chyba juz

    czuje dokladnie to samo

  • 7. Data: 2003-10-12 18:51:10
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Ewelina" <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > czuje dokladnie to samo

    To moze pora cos zmienic??

    Kania

  • 8. Data: 2003-10-13 09:15:46
    Od: "ArekB" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Tomala" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wisi
    > i klamia na rozmowach (koloryzuja).
    > moze tu jest metoda, aby w siebie uwierzyc???

    moze masz podobne myslenie dltaego, bo szukasz ROBOTY a nie PRACY, co ???
    ;-)

  • 9. Data: 2003-10-13 21:43:43
    Od: "" <c...@p...onet.pl>

    MASZ RACJĘ - jestem pracodawcą i zamiast pracowac to szukam pracowników-
    PRACOWNIKÓW a nie obiboków którzy naoglądali sie filmów i myśłą że tak ma życie
    wyglądać. KAzdy pracownik podchodząc do pracy to sie pyta za ile a gdy mu
    mówisz że pokaż to co on pracodawca dostaje SAME KŁOPOTY - przyjmuje do pracy,
    kupa papierów, pracownik sięuczy i odpoczywa, związki i prawo go chronią. I MA
    W DUPIE PROBLEMY. Zapamiętaj sobie DOBREGO PRACOWNIKA SIE NIE ZWALNIA. TO my
    jesteśmy zmęczni bo chcemy dobrych pracowników anie szumowiny, złodziejj którzy
    PRacodawca ma to mu czeba zabrać. MIesiąc szukam pracowników lecz każdy
    przychodząc to JDNO CHCE podpisac umowę i iść na chorobowę.
    NIE OBRAŻAJ SKUNSIE ludzi żeczywiście pracowitych i chcących pracować
    TOBIE nie grozi bezrobocie tobie mus zagrozić jak i wielu innym GŁÓD aby wkońcu
    praca została poszanowana. NA twoim miejscu ja jesteś zmęczony położył bym sie
    do trumny i czekał na śmierć, zmniejszyłbyś statystyke bezrobotnych nie
    okradałoby sie ludzi biednych i bezrobotnych, na któych tych nierobów my
    pracodawcy zmuszani jesteśmy do sponsorowania poprzez Fundusze.
    Załóż sobie firme np. szewska brakuje ich i powtórz nam te same słowa po roku
    dziąłlności zapytamy sie o twoje PIENIĄDZE, o ludzi fo pracy, o podatkach,
    finasowaniu itd

  • 10. Data: 2003-10-14 06:17:51
    Od: "Vetch" <p...@b...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał
    > MASZ RACJĘ - jestem pracodawcą
    > [...]

    Sorry, ale pierd.lisz. Ja osobiście nie chciałbym pracować u analfabety.
    Tak więc, najpierw powinieneś, "wielki pracodawco" jeszcze raz uderzyć
    do szkoły. Tam nauczą cię obchodzenia się ze słownikiem ortograficznym,
    gramatyką i składnią języka polskiego. Dopiero wtedy zyskasz pewien
    stopień wiedzy, umożliwiający poprawne wysławianie się, znaczy się
    obrażanie innych.

    Druga sprawa. Dobrych pracowników jest mnóstwo. To jednak nie moja
    wina, że nie umiesz postępować z ludźmi. Frajerów nie sieją.
    Jaki pan, taki kram. Proste.

    Trzecia sprawa: uogólnianie i traktowanie wszystkich ludzi szukających
    pracy,
    jako potencjalnych wrogów, złodziei i oszustów jest co najmniej głupie i
    świadczy
    jedynie o twojej własnej niemocy, braku doświadczenia i umiejętności
    kierowania ludźmi. Tacy pracodawcy powinni mieć zakaz prowadzenia DG.
    Niestety tak już się w tym kraju porobiło, że byle niedouczony prostak
    może sobie założyć DG i bezkarnie poniżać, oszukiwać i wykorzystywać ludzi.

    --
    Vetch