PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie zarobki w Lidlu? › Re: Jakie zarobki w Lidlu?
  • Data: 2007-12-12 08:36:40
    Temat: Re: Jakie zarobki w Lidlu?
    Od: MK <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tumek wrote:

    > wyobraz sobie ze wieszkosc tych co tam robia - sa zmuszeni przez sytuacje
    > zyciowa. Rozejzyj sie po sklepach typu tesco ,lidl,biedronka - zauwaz ile
    > tam dziewczyn tam pracuje - reszte sobie dopowiedz. Terz to pytanie sobie
    > zadawalem kiedys ale faktycznie jest spora grupa ludzi ktorzy daja sie
    > wykorzystywac bo nie maja innego wyjscia , no druga sprawa czy dobrze robia
    > aaalllllllle to insza bajka.
    Ale czy to nie swiadczy o tym, ze te osoby nie radza sobie w zyciu.
    Czyli strajkujemy, bo chociaz jestesmy nieudacznikami zyciowymi
    wykonujacymi ta prosta acz cieza prace chcemy zarabiac wiecej?
    Musicie nam zaplacic wiecej. My z tej pracy napewno sami nie odejdziemy
    - no bo jaki pracodawca chcialby zatrudnic tak beznadziejne osoby.
    Troche godnosci.