PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie zarobki w Lidlu? › Re: Jakie zarobki w Lidlu?
  • Data: 2007-12-12 10:30:21
    Temat: Re: Jakie zarobki w Lidlu?
    Od: "tumek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fjocn1$dk8$1@news.onet.pl...

    > A co ma zameldowanie do "wiatraka"?

    o ludzie.......

    a to ze nie mozesz podjac pracy bez zameldowania , moze sie zle wyrazilem z
    tym stalym [jest cos takiego jak czasowe] ale mialem na mysli brak
    stabilnosci ,wiec niektore takie panny ida na "inne" zarobkowanie
    /dorabianie a niektore poprostu dogorywaja w sieciach.
    Jak wiec widzisz : zameldowanie to podstawa ku temu zeby byc zatrudnionym!
    Bezdomnego nie zatrudniasz , a jesli takowe panny przychodza gotowe do pracy
    ze starym zielonym , wypranym (czesto poprostu nie aktualnym-zameldowanie)
    dowodem to sprawa jest jasna. Takim osobom proponuje sie "inne" stawki
    wynagrodzenia.
    To tylko gora lodowa zagadnien niskich stawek w sieciach.
    ale proponuje zakonczyc watek bo odbiegamy od tematu zarobkow w lidlu - sa
    takie jak wszedzie , czyli wiecej niz 1800 plnow chyba nie zarobi sie (
    oczywiscie kierownicze stanowisko) kasjer mooooze 1.100 brutto choc watpie
    ,moze sie ktos kto robi w lidlu wypowie ,sam jestem ciekawy jak to teraz
    wyglada?