PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP › Re: Jakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP
    From: "Gassk" <g...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP
    Date: Sat, 1 Dec 2007 10:51:14 +0100

    "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote in message
    news:fiquic$42e$1@inews.gazeta.pl...

    > Kilka lat temu pracowałem własnie jako ERP-owiec, miałem wtedy podstawę
    > ok. 1,5 średniej krajowej plus dość specyficzny sposób wyliczania premii .
    > Premia była pochodną od ilości wyjazdów, ilości godzin przepracowanych dla
    > klienta, stawki jaką płacił dany klient za moją wizytę itp (dane zdarzenie
    > miało swoją wartość punktową, później to było zamieniane na procenty
    > liczone od podstawy wynagrodzenia).
    > To twoje "ERP" wygląda mi na jakieś Symfonie czy coś w tym stylu, które to
    > małe i średnie przedsiębiorstwa wolą mieć zainstalowane (co się różni dość
> [...]

    Autor pytania o zarobki nie podał co wdraża, ale pewnie chodziło mu o coś
    większego. Jeżeli chodzi o Symfonie, CDN itp, to tam przeważnie nie ma
    stanowiska konsultant ( a szczególnie młodszy konsultant, co świadczy o
    jakiejś ścieżce awansu, czyli firma musi być większa) tylko wdrożeniowiec.

    Ja jestem konsultantem systemu dla dużych i średnich firm i zarobki w moim
    przypadku to na początku było tak jak piszesz 1,5 średniej krajowej. Teraz
    od 2 do 2,5 średniej, ale w przypadku tej drugiej kwoty, to jestem
    praktycznie cały czas poza domem, a nocami pisze raporty, opracowania itp.
    Programiści z mojej firmy się mnie pytają po co się tak męczyć, skoro oni
    mają podobną kasę siedząc 8 godz i to bez stresów :)

    PS Możesz podać co teraz robisz? Jestem ciekawy co można robić mając
    doświadczenie konsultanta. Ja myśle o kierowniku informatyki, programiście
    systemów ERP, lub ewentualnie chcę pogadać z szefem kiedy kurna zostanę
    project managerem.