PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERPRe: Jakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP
  • Data: 2007-12-01 05:25:41
    Temat: Re: Jakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ktoś mógłby mi powiedzieć od jakiej kwoty może zacząć pracę młodszy
    > konsultatn ds wdrożeń systemów ERP? Czy w tej działce normalne jest aby
    > po okresie próbnym pracować "na prowizji" (tzn dostawać procent od
    > wypracowanego dochodu firmy )

    Kilka lat temu pracowałem własnie jako ERP-owiec, miałem wtedy podstawę
    ok. 1,5 średniej krajowej plus dość specyficzny sposób wyliczania premii
    . Premia była pochodną od ilości wyjazdów, ilości godzin przepracowanych
    dla klienta, stawki jaką płacił dany klient za moją wizytę itp (dane
    zdarzenie miało swoją wartość punktową, później to było zamieniane na
    procenty liczone od podstawy wynagrodzenia).
    To twoje "ERP" wygląda mi na jakieś Symfonie czy coś w tym stylu, które
    to małe i średnie przedsiębiorstwa wolą mieć zainstalowane (co się różni
    dość bardzo od wdrożenia) jeden raz i że sami sobie będa aktualizować
    przez internet...
    Ergo - mała płaca a narobić się przy tym trzeba niesamowicie.

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy