PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP › Re: Jakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP
  • Data: 2007-11-29 15:29:41
    Temat: Re: Jakie zarobki - konsultant ds wdrożeń ERP
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ktoś mógłby mi powiedzieć od jakiej kwoty może zacząć pracę młodszy
    > konsultatn ds wdrożeń systemów ERP? Czy w tej działce normalne jest aby po
    > okresie próbnym pracować "na prowizji" (tzn dostawać procent od
    > wypracowanego dochodu firmy )

    Taaaaaak, jeszcze pewnie gość ci powiedział, że pierw musi obliczyć ile
    "kosztujesz" firmę... ile wydał na telefon, ile paliwa spaliło auto, ile
    kosztował marketing i następnie od tego odliczy to co wypracowałeś i
    dostaniesz od tego procent...
    Parę lat temu z takiej firmy odszedłem przy zmianie umowy zlecenie na umowę
    o pracę.

    Jak już to procent od kwoty na fakturze.

    > Dziękuję

    B.Z. z Krakowa