PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie są kruczki w pracy w firmie ale z własną działalnością gospodarczą?? › Re: Jakie są kruczki w pracy w firmie ale z własną działalnością gospodarczą??
  • Data: 2004-11-20 09:57:22
    Temat: Re: Jakie są kruczki w pracy w firmie ale z własną działalnością gospodarczą??
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cnloet$895$1@atlantis.news.tpi.pl Domel
    <S...@p...fm> pisze:

    > Właśnie dostałem ofertę pracy w firmie(informatycznej). Jednak nie
    > proponują oni umowy o pracę, lecz trzeba założyć własną działalność
    To nie jest oferta pracy, tylko współpracy. Pomiędzy dwoma formalnie
    niezależnymi podmiotami gospodarczymi.
    W tej sytuacji nie mają zastosowania przepisy prawa pracy, przede wszystkim
    KP.
    Jednak może się okazać, że umowa cywilno-prawna jaką zawrzesz z firmą jest
    bez znaczenia, gdyż charakter i sposób wykonywania pracy wyczerpuje znamiona
    stosunku pracy. Przeczytaj art. 22 KP.

    Jotte