PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy?Re: Jaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy?
  • Data: 2008-09-28 11:34:45
    Temat: Re: Jaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy?
    Od: "grom@x" <gromax@usun_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MM pisze:
    > Już tak kilka dnia się zastanawiam i postanowiłem napisać, co
    > sądzicie jak powinno się chodzić na spotkania w sprawie pracy?
    > Czy ma być to garnitur czy może wystarczy schludny i czysty ubiór?

    Generalnie schludny, gajerek nie zaszkodzi.
    Zresztą zależy od stanowiska, bo nie wyobrażam sobie żeby np.
    przedstawiciel firmy miał być ubrany niewyjściowo (niezaleznie czy
    sprzedawca, czy dyrektor). Pracownik magazynowy moze przyjść nawet w
    dżinsach i koszulce polo.
    No i zalezy do jakiej firmy....

    A strzelając w ciemno, to szedłbym ubrany o klasę wyzej ponad stanowisko
    o które się ubiegam.