PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy?Re: Jaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy?
  • Data: 2008-10-14 07:35:04
    Temat: Re: Jaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy?
    Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 13:11, MM <b...@o...pl> wrote:
    > Już tak kilka dnia się zastanawiam i postanowiłem napisać, co
    > sądzicie jak powinno się chodzić na spotkania w sprawie pracy?
    > Czy ma być to garnitur czy może wystarczy schludny i czysty ubiór?

    Witam.

    Należy pamiętać, że rozmowa rekrutacyjna rządzi się swoimi prawami i
    wymaga odpowiedniego stroju - a d e k w a t n e go do sytuacji.
    Jest to także brane pod uwagę w procesie rekrutacji. Jeżeli masz
    wątpliwości - najlepsza rada - podjedź do firmy, wejdź, zobacz jak są
    ubrani pracownicy.
    Warto pamiętać, że w wielu firmach istnieje określona kultura
    korporacyjna, która często wyznaczona jest również przez określony
    dresscode. A wiadomo, że celem podczas spotkania rekrutacyjnego jest
    pokazanie, że pasujemy do firmy i będziemy cennym nabytkiem
    zespołu :-)