PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy?Re: Jaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Data: 2008-10-18 04:33:24
    Temat: Re: Jaki ubiór na spotkanie w sprawie pracy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "syn Ewy Antoniny" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, October 14, 2008 9:35 AM [GMT+1=CET],
    Agnieszka <g...@g...com> wrote:

    > Należy pamiętać, że rozmowa rekrutacyjna rządzi się swoimi prawami i
    > wymaga odpowiedniego stroju - a d e k w a t n e go do sytuacji.
    bla bla (z calym szacunkiem do Pani Agnieszki)

    IMHO: jedyny ubior na "pierwszy" raz z Pracownikiem, dla mezczyznow:
    "Garnitur i biala koszula, krawat jasny granat, buty koniecznie wys.
    polysk oslepiajacy, garnitur koniecznie tegoroczny (kroj) byle nie
    klubopodobny, spodnie normalne (nie zwezane) z zakladem przy bucie -
    najprostsza czarna wistula na swiecie, skarpetki bez wzorow, czarne,
    jednolite. Pasek czarny, klasyczny nie rzucajacy sie w oczy. Spinka
    do krawata bylaby dodatkowym atutem. Torba, czarna elegancka na
    laptopa, nie znaczy ze z laptopem (najlepiej della ;). Ryj uzdatniony
    do wspolpracy, przepraszam buzia jak d.niemowlaka. Dobry perfum w
    ilosci minimalnej (uwaga z naduzywaniem).

    Sorry, ale porada coby sie ubrac (jak inni pracownicy) jest odwazna ;)))
    Koszula zawsze biala i bezbledna. Jak zwykle najlepszym wykladnikiem
    ubioru (najlepiej odbieranego) skromnego i oka nie gwalcacego jest
    zawsze mr president (Twoj lub jakikolwiek inny, moze byc nawet bush).
    Z ostatniej debaty telewizyjnej lub innego wys. publicznego.
    No i obowiazkowo raczki trzymac tez jak pan prezydent, moze byc nawet
    jak (prezes kuli ziemskiej w TV) bush a najlepiej jak wlasny Polski
    PPRP Kaczynski. Pod reka tylko bylego mam, i pra pra nie dziadka.
    http://www.mediaevolution.pl/events/imagepages/image
    16.html

    Rece zadbane, paznokcie wyszlifowane, wlosy ulizane, uszy po sobie.
    Spoznienie nie wskazane bo spotkanie zj****marnowane.

    Nie mam swojego zdjecia, jeszcze, bo jak bede tak wygladal to bede tu:
    http://www.mediaevolution.pl/events/imagepages/image
    6.html
    http://www.mediaevolution.pl/events/imagepages/image
    5.html
    lub na moim wlasnym slubie (ubior dokladnie taki sam), przy okazji
    zapraszam wszystkich na slub co to jeszcze nie wiem z kim i gdzie bedzie
    ale kazdy powod jest krotki i tego sie bede trzymal (zaraz zaraz, cos
    skrocilem za bardzo) Sens taki, ze alkochol szkodzi pamieci, z wyjatkiem
    slubow i wszystkich innych wspomnien "ku-pamieci". O czym ja to mowiem...
    a wszystkie piekne dziewczyny zapraszam na bezplatne "spotkanie" cwiczebne.

    Jesli masz broszke "logo" bylego lub biezacego pracodawcy do wpiecia
    w klape to na pewno bedzie to potraktowanego extra na Twoja korzysc-
    ale to MHO. Zadnych rekwizytow czy teczek poza tymi w torbie miec Ci
    nie wolno. Marynarka zapieta do siadania rozpieta, usmiech cwiczyc,
    meczyc, trenowac. Patrzec na wszystko jak pies na kielbase ? Oczko
    puscic sekretarce jesli laska a jesli nie to .usmiech trenowac..cwiczyc..
    No i koniecznie pomodlic sie, bo kto prosi ten korzysta ale powaznie
    dobra modlitwa to podstawa i nie szkodzi (sam dziwie sie, ze to pisze
    - ale to czesto dziala po prostu). I dobrze miec Szefa, Szefow po
    swojej stronie.

    Pozdrawiam Panie i Panow prezesow,
    PP782-RIPE

    bed.modern.faker()winsecurity.org