PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znaleźć pracęRe: Jak znaleźć pracę
  • Data: 2002-07-16 13:29:57
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    >Użytkownik artur dyksinski <a...@p...onet.pl> w wiadomoci do
    >grup dyskusyjnych napisał:3...@n...gazeta.pl...

    >To, że proponujesz wszystkim wyjazd z kraju i szukanie pracy poza jego
    >granicami, a sam siedzisz w Polsce
    To ze: "sam siedzisz w Polsce" nie implikuje ze nie szukam pracy na
    (jak slusznie zauwazyles) zachodzie. :))))))))))))))
    >i pewnie nie masz zielonego pojęcia o tym
    >jak wygląda rynek pracy na zachodzie.
    Nie z autopsji, ale tylko pomysl (jesli potrafisz)
    i potraktuj to jak równanie z jedna niewiadoma:

    {Polska: rynek pracy do d... + przedsiebiorcy_tyrani +
    rzady_nie_kumate,_za_to_niezwykle_pracowite = gospodarka do d..
    {Zachod: rynek pracy(niewiadoma) +przedsiebiorcy(kumaci)
    +rzady_nie_ingerujace_w_interesy_przedsiebiorców = gospodarka kul!

    Mam nadzieje ze sobie poradzisz z jego rozwiazaniem...
    (A jesli nie to biez sie za matematyke i nie dyskutuj :PPP)
    Artur