PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znaleźć pracę › Odp: Jak znaleźć pracę
  • Data: 2002-07-17 10:09:11
    Temat: Odp: Jak znaleźć pracę
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik artur dyksinski <a...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...gazeta.pl...
    > Czesc.
    > -Nie jestem, znam wielu ludzi którzy mysla podobnie do mnie...
    > Podchodzenie z kraju o wielowiekowych tradycjach totalitarnych,
    > sprawilo ze ów biedny czlowiek przesiakl przeswiadczeniem, ze
    > sprawowanie wladzy wiaze sie bezposrednio z narzucaniem "poddanym"
    > swojego odbioru swiata / woli.
    > On(a) po prostu wie, co na mnie dziala, bo przeczytal(a) dwie ksiazki
    > o psychologii (mial(a) troche czasu na dworcu, wzial kupil i
    > przeczytal...)

    Nie, jestem studentka psychologii i mam rowniez doswiadczenie w HR
    (przynajmniej takie jakie mozna miec po kilku warsztatach i pracujac przez
    jakis czas w firmie, gdzie do moich obowiazkow nalezaly m.in. rozmowy
    wstepne z ewentualnymi pracownikami)

    > Wylacznie u takich ludzi jak ty...
    > Co powinno byc jakas rekomendacja dla przyszlego pracownika, na
    > szczescie w powaznych firmach tak nie mysla.

    Grubo sie mylisz, ale juz zdazylam zauwazyc, ze zadne argumenty nie
    trafiaja. Nikt w HR nie zainteresuje sie osoba, ktora nie ma sily przebicia,
    chociazby jej wiedza i umiejetnosci byly najlepsze. Bo w dzisiejszych
    czasach nie liczy sie tylko doswiadczenie i wiedza, ale rowniez Twoja
    umijejtnosc wspolpracy z otoczeniem, otwartosc, szybkosc uczenia sie.

    > Ludzie którzy nie potrafia odróznic "bajerantów" do "zaangazowanych",
    > beda mnie tu pouczac.
    > :))))))))))))))))))))))))

    I znowu sie mylisz. Bajeranci na rozmowach nie maja szans. Osoby
    zaangazowane i z odpowiednimi umiejetnosciami tak.

    > Wybacz ale jak dobrze zrozumialem uwazasz innych (swoje otoczenie) za
    > debili?
    > Dobrze ze nie mnie...

    Nie, wszystkich (niestety poza Toba) uwazam, za osoby, ktore mysla i
    wyciagaja wnioski.

    > I know what i like, and i like what i know...
    > Litosci!

    Nie, po prostu na studiach nauczylam sie tego i owego i mialam okazje ta
    wiedze sprawdzic wpraktyce. Dzieki temu wiem co i jak chce zrobic. W
    podobny sposob szuka pracownikow wiele firm, rowniez tych, ktore tylko
    posrednicza w poszukiwaniu pracy.

    > Ciekawe czy taki szaraczek chcialby pracowac dla ciebie i dla kogo na
    > dluzsza mete bedzie to bardziej niekorzystne...

    Szaraczek nie bedzie mial okazji pracowac dla mnie. Potrzebuje osob z
    inwencja, majacych swoje zdania i co najwazniejsze umiejacych je
    uargumentowac. Nie osoba, ktora zna sie na wszystkim i czesto opieram sie na
    wiedzy osob ze mna wspolpracujacych, Dlatego potrzebuje pracownikow z
    fantazja i inteligentnych a nie tylko z duza wiedza.

    Kania