PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znaleźć pracę › Odp: Jak znaleźć pracę
  • Data: 2002-07-18 19:24:15
    Temat: Odp: Jak znaleźć pracę
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik artur dyksinski <a...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...gazeta.pl...
    > No, kto, jak kto, ale dla: student psychologii - hjuman'a resorsyz'a
    > to nie powinno stanowic zadnego problemu, uzyj jakies psychologicznej
    > sztuczki, czy tez swojej sily przebicia by mnie przekonac.
    > Przeciez do tego to ma sluzyc, "ta sila przebicia".
    > Przebij sie przez moja warstwe betonu, smialo...
    > :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Nie mam w tym zadnego interesu.

    > Czy aby nie mylimy pojec?
    [...]

    Oczywiscie... W sensie HR dzial w firmie, to kadry, ale ja bardziej myslalam
    pod katem firm HR, wiec nie mysle pojec. Nie bylam kadrowcem, do moich
    obowiazkow nalezalo wyluskanie odpowiedniej osoby i jesli spelniala
    okreslone wymagania przerzucenie jej na drugi etap rekrutacji.

    > Jak sama przyznalas na pierwszy miejscu jednak nalezy postawic
    > "doswiadczenie i wiedze" (i to jest chyba jedyny podwód dla którego
    > jeszcze z toba rozmawiam :) )

    To chyba nie powinienes, napisalam, ze "nie liczy sie tylko doswiadczenie i
    wiedza", bo wiem, ze dla Ciebie tylko to sie liczy.

    > Pozostale sa równie wazne, mam jednak powazne powody by sadzic, ze te
    > cechy utozsamiasz z "sila przebicia" i co gorsza ich wystepowanie od
    > wystepowania wspomnianej uzalezniasz...

    Nie mysle o "sile przebicia" raczej o inteligencji i to zarowno tej
    mierzonej testem Wechslera jak i emocjonalnej.

    > Pozwole sobie na krótka "wycieczke osobista".
    [...]
    > Bajeranci?
    > Zlodzieje czasu?
    > A moze po prostu GÓWNIARZE?

    Nie Ty jeden znalazles sie w takiej sytuacji. I czego to ma wedlug Ciebie
    dowodzic??

    > Powiedzial psycholog - HR :))))))))))))))))))))))

    Nie napisalam, ze jestem psychologiem, tylko, ze studiuje psychologie,
    widzisz roznice??. To napisal czlowiek majacy nerwy niekoniecznie ze stali.

    > -To wysmienicie swiadczy tak o studiach jak i o tobie...

    Ja nie narzekam. Mam prace, rodzine, wlasne miejsce na swiecie.

    > -No pewnie...

    Kazdy ma prawo do swojego zdania, co nie zmienia jednak rzeczywistosci.

    > -To musza miec ogromne grono znajomych.
    > Cud, ze ci ludzie maja jeszcze czas na prace (przeciez w koncu trzeba
    > niec czas, aby te znajomosci jakos pielegnowac...:P)

    ?? Chyba nie przeczytales dokladnie, albo nie zalapales sensu mojej
    wypowiedzi.

    > Przepisane z ulotki "DOLACZ DO ARMII" ?

    Nie, w przeciwienstwie do tej firmy w ktorej skladales CV ja WIEM kogo chce
    zatrudnic.

    Tego nie bede komentowac.

    Kania