PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić żeby było najtaniej...? › Re: Jak zatrudnić żeby było najtaniej...?
    From: Józek <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić żeby było najtaniej...?
    Date: Mon, 12 Feb 2007 20:33:32 +0100

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:eqk505$149$1@inews.gazeta.pl...

    > Zle mnie zrozumiales. W polskich warunkach nie potepiam "kombinowania"
    > tego rodzaju, ze jedynym poszkodowanym jest panstwo.
    >
    > Nie podoba mi sie jednak zacieranie granic. Istnieje roznica miedzy
    > wybraniem postepowania, ktore w normalnych warunkach byloby
    > nieodpowiednie, ale poniewaz warunki sa nienormalne, z przykroscia sie im
    > poddajemy - a trwalym uznaniem nieodpowiedniego zachowania za odpowiednie.
    > Kiedy glodujesz i kradziez jest jedynym sposobem zdobycia jedzenia, mozesz
    > ukrasc, ale nie powinienes uznac, ze wobec tego kradziez ogolnie jest ok i
> [...]

    Denerwuje mnie takie podejście do sprawy !!!!!!!!
    Bo ten facet w następnym posicie napisze że musi
    do wszystkiego dopłacać.
    To właśnie takie podejście chroni kombinatorów i złodziej,
    i stwarza że te warunki są u nas nie normalne.
    Jeśli ZUS i służba zdrowia maja problemy to jest to właśnie
    wynikiem wszelkiego rodzaju uchylanie sie od płacenia,
    pominę już fakt że tam tez sie kombinuje bo sie za mało zarabia.
    Bo jak można doprowadzić do takiego zadłużenia.

    Józek