PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem?Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
  • Data: 2008-08-12 18:19:46
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chcesz przykład to masz, na początek coś prostego odnośnie wątku, czyli
    > udowodnij że stodoła jest taka sama na 10h i na 1000h, czyli że jest
    > kosztem stałym:O)

    hmmm.. cos mieszasz.
    Jeden będzie trzymał stodołę na 10 h, inny na 4000 a inny 5 stodół
    róznej wielkości. Bo takie ma potrzeby (albo widzi-mi-sie).
    I za każdym razem jest to koszt stały, bo niewazne czy na siebie taka
    stodoła zarobi czy nie, zawsze będzie kosztować tyle samo

    > jak to obalisz

    no własnie coś co miało być dowodem tutaj ma go obalać? coś pokrętna logika

    > to hm... coś trudniejszego, wykaż że wykonanie prototypu
    > dowolnego produktu jest zależny od wielkości produkcji, czyli że jest
    > kosztem zmiennym:O)

    i znowu pomieszanie z poplątaniem. Wykonanie czegokolwiek jest już
    produkcją (niezależnie od skali), prototyp jak sama nazwa wskazuje jest
    to jakieś dobro wykonane próbnie, dla sprawdzenia itp. A że jest to
    troszeczkę inny produkt niż dobro regularne, to chyba nie ma wiekszego
    znaczenia

    > acha, no i nie wiem czy jeszcze dam radę tobie odpowiedzieć, bo właśnie
    > wybieram się do anglii, więc nie krzycz i nie czekaj:O)

    Nie pozostaje nic innego jak zyczyc ci powodzenia