PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
  • Data: 2008-08-14 08:26:08
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
    Od: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dlatego koszt takiej
    > operacji dla gospodarstwa maĹ&#65533;ego to kilka zĹ&#65533;/ha, a duĹźego kilkaset
    zĹ&#65533;/ha.

    > Pozdrawiam
    > pw

    Oj coś mi się zdaję, że nie cenisz pracy rolnika. Czy uważasz, że ten rolnik,
    który ma cały dzień wyrywac chwasty na słońcu czy w deszczu kosztuje 0,00zł.
    Jeśli tak jest to ja chętnie zatrudnię kilku takich i zapłącę im 100% więcej.
    Poza tym porównujesz cały czas gruszki z jabłkami i twierdzisz, że sa różne.
    Tak koszty w dużym i małym gospodarstwie są różne i nie ma się co do tego
    spierać.

    Cos mi się dziwne krzaczki robią w twej wiadomości, sorry jak nie widać dobrze
    ale nie mam na to zbyt wielkiego wpływu.