PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
  • Data: 2008-08-08 20:35:27
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał

    > Gargamel, zamieńmy się rolami. Ja będę Tobą, a Ty będziesz kimkolwiek.
    > Podaj mi proszę, z dowolnej gałęzi gospodarki, przykład kosztu stałego.
    > Chyba, że w Twoich teoriach nagle zniknęło coś takiego jak koszty stałe.

    wiesz, może już lepiej porozmawiajmy o dupie maryny,bo więcej z tego będzie
    pożytku:O(

    bo udzielają się tutaj rolnicy twierdzący że sami wpieprzają plon z hektara
    i jeszcze głodują, budowlańcy twierdzący że budują domy im większe tym
    tańsze, a jak przyjdzie ci kupić mieszkanie to to najmniejsze jest
    najtańsze, oraz ekonomiści pokroju belki czy balcewicza, kturzy myślą że
    stodoła na 10h i na 100h kosztuje tyle samo,:O(
    lepiej już sobie smerfy na jedynce obejrzę:O)