PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-25 06:00:15
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: camel [Wed, 24 Aug 2005 20:07:43 +0200]:

    > Druga strona ma coraz mniej wyjść - dbają o to władcy stosując inne
    > prawo dla Kowalskiego, który nie ma na czynsz i dla Kulczyka, który
    > może wszystko...

    A nie przyuwazyles przypadkiem, ze ten Kowalski ma na caloksztalt
    gospodarki nieco inny wplyw niz Kulczyk?

    Ja szczerze mowiac nie rozumiem: z jednej strony chcecie miec stala
    i dobrze platna prace, ale z drugiej chetnie widzielibyscie jak to
    panstwo dowala, dokopuje i gnoi cholernych kapitalistow. To SKAD Wy
    ta prace do licha ciezkiego chcecie miec?

    > No i bezpłatna Służba Zdrowia skomercjalizowała się. Ale dla
    > mieszkańców gminy nie ma różnicy, czy nie ma ośrodka w ogóle
    > czy nie ma pieniędzy na prywatne usługi. Efekt ten sam: brak
    > pomocy lekarskiej.

    To akurat macie prawnie zagwarantowane, wiec kwestia porzadnego
    upomnienia sie o swoje prawa. I niech oni sie dalej martwia.

    > Nie płaci, bo pracodawca mu nie płaci. A pracodawca nie płaci,
    > bo może i kto mu co zrobi?

    Nie moze. Tez kwestia upomnienia sie o swoje prawa.

    "Wezmy sie i zrobcie, bo mi sie dupy ruszyc nie chce.", no nie?

    Kira