PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z programista? › Re: Jak to jest z programista?
    From: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z programista?
    Date: Mon, 22 Apr 2002 10:44:01 +0200

    "Artist" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aa0fut$oh1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:aa0cer$1kam$1@news2.ipartners.pl...

    > wyzwanie
    >
    > Klasę to będziesz miał wtedy jak szybciej napiszesz nowy kod "po swojemu",
    > niż będziesz modyfikować stary, 15 letni ;)

    Jesli pracodawca zaplaci za modyfikacje, a ty przepiszesz calosc za darmo -
    to faktycznie bedziesz jedyny w swojej klasie :-)

    > Studia dają Ci jakie takie obycie, ale wiedza szkolna naprawdę rzadko
    jest
    > wykorzystywana w pracy (przynajmniej ja tak sądzę).

    Uczyc sie musisz przez cale zycie w tym zawodzie, wiedza szkolna jest
    wykorzystywana tylko, ze "nie wprost". To co zdobywasz na studiach jest
    umiejetnoscia nieco "subtelna". Istotne sa nawyki, istnotne jest to ze sie
    uczysz "uczyc sie", itp. Na uczelni zbobywasz cos co sie bardziej powinno
    nazywac "sztuka programowania". A jezyki i technologie poznajesz w zyciu
    codziennym, bo to sie tak szybko zmienia, ze zadna uczlenia tu nie pomoze...

    Ten Pan ma racje.