PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szybko zostaje sie bezrobotnym ? › Re: Jak szybko zostaje sie bezrobotnym ?
  • Data: 2006-02-12 17:16:48
    Temat: Re: Jak szybko zostaje sie bezrobotnym ?
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7prmidwft6ec$.dlg@kapselek.net...
    > Byc moze Twoj bedzie inny, albo bedziesz mial szczescie, ale ja nie
    > przypominam sobie bym cokolwiek w urzedach zalatwik szybciej niz w ciagu 1
    > godziny, a najczescie oscyluje to wokol 2-3.

    Dokladnie - z tymze, jezeli Fantom chce zalatwic wszystko szybko (2 do 3
    godzin) to sa dwa wyjscia:
    - ustawic sie okolo 4 lub najpozniej 5 rano pod urzedem i pilnowac swojej
    kolejki
    - przyjsc 10 minut przed otwarciem urzedu i kupic miejsce od krecacych sie
    zawsze w okolicach kolejki gosci.

    Ja 2 razy rejestrowalem sie w urzedzie pracy i zawsze robilem wedlug tego
    drugiego sposobu. Kosztowalo to 20 zl, ale o 9 rano bylo sie juz po
    wszystkim. Ludzie ktorzy przyszli kolo 6 czy 7 rano w kolejke dyzurowali do
    13, a w najgorszym razie dostawali termin na dzien jutrzejszy.