PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szybko zostaje sie bezrobotnym ?Re: Jak szybko zostaje sie bezrobotnym ?
  • Data: 2006-02-12 17:03:17
    Temat: Re: Jak szybko zostaje sie bezrobotnym ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 12 Feb 2006 17:27:00 +0100, "Fantom"
    <s...@S...poczta.onet.pl> zakodował:

    >pytanie : ile trwa procedura rejestracji ? Przyjde, wypelnie w 10 min

    Raczej w kilkadziesiąt minut. Samo wypełnianie potrwa prawdopodobnie
    znacznie więcej.

    >papiery i 5 sek pozniej jestem juz oficjalnie bezrobotnym ? Czy bedzie to
    >trwalo troche dluzej ?

    Musisz poczekać na decyzję - AFAIR mają czas 2 tygodnie na jej
    podjęcie.

    Oczywiście przy porozumieniu stron zasiłek otrzymasz najwcześniej po
    trzech miesiącach.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded