eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym? › Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sprzedawac produkty, co do ktorych samemu nie jest sie przekonanym?
    Date: Thu, 07 Apr 2005 16:28:53 +0200
    Organization: news.gazeta.pl.
    Lines: 31
    Message-ID: <d33g49$bud$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d30vnf$s61$1@news.onet.pl> <d312cj$jnp$1@korweta.task.gda.pl>
    <d31486$ffk$1@news.onet.pl> <d3150m$fql$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d31bq8$ihu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-1127.zgora.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1112884169 12237 81.168.228.103 (7 Apr 2005 14:29:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2005 14:29:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d31bq8$ihu$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, fr-fr, it, en-us, en
    X-User: lumona
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.3) Gecko/20040910
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:146218
    [ ukryj nagłówki ]

    Ktoś (7...@o...pl, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    >> Pomysl sobie o tym, ze kazdy produkt, ktory funkcjonuje na rynku, znalazl
    >> sie tam, bo ma swoja grupe docelowa, ktora go ceni wyzej od innych tego
    >> samego rodzaju. W bardzo niewielu dziedzinach istnieja produkty
    >> obiektywnie najlepsze.
    >
    >
    > Jak bylem przekonany co do jakosci produktow, to potrafilem je sprzedawac z
    > marza ponad 100% (bo byly tego warte i sam z nich korzystalem), ale przeciez
    > nie moge nikogo przekonywac, ze 2 to wiecej niz 5!
    > Moze mial ktos podobne doswiadczenia i potrafi mi jakos pomoc?

    Pomyśl sobie, że to i tak zawsze klient decyduje. Ty przekonujesz, ale
    on podejmuje ostateczną decyzję i pozytywna uwalnia Cię od rozterek.
    Może to trochę cyniczne, ale jak ktoś daje sobie wmówić, że dwa to
    więcej niż 5, to widocznie mu to wystarcza, albo na 5 nie zasługuje. ;)

    A poza tym nie zapominaj, że cyferki cyferkami, również banki są
    bardziej i mniej prestiżowe, są internetowe i marmurki (marmurki mają
    dużo lub mało oddziałów, oddziały są daleko lub blisko...), są opłaty za
    prowadzenie i darmowe przelewy, a bywa odwrotnie. Koniec końców to, co
    może się wydawać mniej ciekawą ofertą na pierwszy rzut oka, w gruncie
    rzeczy może się okazać o wiele bardziej atrakcyjne. :)


    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1