PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak skutecznie szukać pracy :-) › Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
    From: The_EaGle <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
    Date: Tue, 24 Mar 2009 20:05:16 +0100

    gargamel pisze:

    > ale to tylko w rynkowej firmie która dorobiłą się włąsną pracą, a takich
    > w naszym kraju to ze świecą szukać, bo powiedz mi kogo obchodzi człowiek
    > w firmie gdzie zarabia się kradnąc, kapitałteż ma się zezłodziejstwa,
    > tam się tylko zatrudnia matołów za najniższą krajową i tylko to się
    > liczy:O(

    Czy ty należysz do SLD czy patrzysz po sobie? Kogo ma okradać prywatny
    przedsiębiorca, może ciebie? Przecież on w pierwszej mierze okrada
    siebie w takiej sytuacji. Zgadza sie co do firm państwowych tam
    złodziejów jest zatrzęsienie ale w firmie prywatnej to ma bardzo krótkie
    nogi.

    > rozmowa o zainteresowaniach fotografią z osobą nie mającą o niej pojęcia
    > ma taki sam sens jak rozmowa na temat kwalifikacji pracownika z
    > rekruterem nie posiadającym żadnych kwalifikacji:O(
    > ja po przeczytaniu newsa właśnie dzisiaj z mojego cv usunołem "hobby"
    > i wiele innych "zbędnych" rzeczy:O(

    Mam dla Ciebie jedną radę - kup taki poradnik z supermarketu "jak
    zatrudniać właściwych ludzi". Poziom merytoryczny będzie pewnie niski
    ale zrozumiesz o co chodzi w HR. Twoje hobby przy kilku kandydatach na
    jedno miejsce ma większe znaczenie niż kolor twojego krawatu czy ilość
    przebytych szkoleń.

    > nie ucz ojców dzieci robić!:O)

    Mówisz o niewolnictwie? ;)

    Rafał