PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie ubezpieczyc zdrowotnie? › Re: Jak sie ubezpieczyc zdrowotnie?
  • Data: 2003-07-29 14:59:32
    Temat: Re: Jak sie ubezpieczyc zdrowotnie?
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem freelancerem i od lata pracuje na umowy o dzielo. Nie place ZUSow i
    tym
    > podobnych bzdur, jednakowoz chcialbym sie ubezpieczyc od kosztow ew.
    opieki w
    > naszej sluzbie zdrowia, jakakolwiek by ona nie byla. Chodzi mi wylacznie o
    > skladke zdrowotna (zadne emerytury, fundusze plac etc) - o to, ze gdy mnie
    > przejedzie samochod, karetka mnie nie zostawi z braku jakiejs tam
    ksiazeczki.
    > Gdzie to sie zalatwia i ile to kosztuje?

    Generalnie to najlepiej powiedza Ci wlasnie w ZUS-ie - zadzwon, dowiesz sie
    jakie papiery wypelnic i ile bedziesz musial placic. Pytanie tylko, czy
    rzeczywiscie chcesz sie tam ubezpieczyc (a opieka jaka jest wszyscy wiedza),
    czy moze wolisz skorzystac z ubezpieczenia w innych firmach, w ktorych
    pacjent jest traktowany o niebo lepiej, a do tego moze sobie wybrac zakres
    interesujacych go uslug. Takich firm jest kilka i wiekszosc ma strony w
    internecie. Niestety, pamietam tylko jedna - www.medicover.pl - a to
    dlatego, ze jestem w podobnej sytuacji co Ty i akurat ich oferta mi sie
    spodobala najbardziej:))

    Zobacz tez artykul:
    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=5057

    A karetka i tak musi Cie zabrac - jak sobie wyobrazasz nagla pomoc w
    przypadku ludzi nieprzytomnych?

    Pozdrawiam,
    Aga