PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnićRe: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-10 15:33:57
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: Jotte <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gp6008$o30$1@atlantis.news.neostrada.pl entroper
    <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> pisze:

    > myślę, że mgliste pojęcie o Twoim stanowisku nt. spraw pracowniczych mam
    > :)
    Czy ja wiem... ?

    > mundurówka
    Aha.
    Zakładam, że to czego jakoś nie widzisz faktycznie zachodzi.
    Myślę, że wytłumaczenie jest dość proste. Do faktycznej służby, takiej
    czynnej, to cherlaczki testów sprawnościowych i badań nie przejdą. A do
    służby biurowo-pomocniczej (np. administracja) to chyba jednak idą.

    --
    Jotte