PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-06 19:31:07
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-06, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    > Jak łatwo można przeczytać, po zapoczątkowaniu przeze mnie wątku z podaniem
    > linka pojawiło się trochę oszołomstwa perorującego o oszustach, oszustwie,
    > uczciwości itp.
    > Dajmy im drugą szansę.
    > Oto cytat z dzisiejszej gazety (linka podac nie mogę, to przeklepię co do
    > literki):
    >
    ><cit>
    > Firmy nie płacą pracownikom.
    > Coraz więcej wrocławskich firm, zasłaniając się kryzysem, zwleka z
    > przekazywaniem pracownikom wypłat. Tylko w styczniu do inspekcji pracy z
> [...]

    No ale czego oczekujesz? Bronienia tych pracodawców? Ja ich bronił nie
    będę. Umów należy dotrzymywać, a opóźnianie wypłat to akurat bardzo
    wredny manewr bo naraża pracownika na spory stres, a często i gorzej.
    Więc tak. Jestem za tym, żeby takie firmy karać i kontrole PIP
    w tym zakresie popieram.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl