PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozwiazac umowe o prace na okresie probnym? › Re: Jak rozwiazac umowe o prace na okresie probnym?
  • Data: 2002-10-27 23:20:47
    Temat: Re: Jak rozwiazac umowe o prace na okresie probnym?
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:apho5g$9l6$2@news2.tpi.pl...

    > nio
    > najlepiej wytrzymać .
    > ja też tak myślałem i dostałem wypowiedzenie na 2 tygodnie przed
    > zakończeniem okresu próbnego .
    >
    > swiadectwa pracy z 3 miesiecy nie musisz nikomu pokazywac .

    Jesli to umowa na trzymiesieczny okres probny, a nie na czas okreslony trzy
    miesiace, to z tego co pamietam i co widze w kodeksie na inforze, to mozesz
    normalnie zlozyc wypowiedzenie .

    Art. 34. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny wynosi:

    1) 3 dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,

    2) 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,

    3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.

    pozdrawiam
    Krzysztof