PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozwiazac umowe o prace na okresie probnym? › Re: Jak rozwiazac umowe o prace na okresie probnym?
  • Data: 2002-10-27 23:53:29
    Temat: Re: Jak rozwiazac umowe o prace na okresie probnym?
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza się, ale i przy porozumieniu i przy wypowiedzeniu przez
    > pracownika zasiłem masz dopiero po 3 miesiącach i na 3 miesiące - więc
    > ma to negatywne konsekwencje. Jedynym rozwiązaniem nie niosącym
    > negatywnych konsekwencji jest wytrzymanie ;)

    Oczywiscie, ze masz racje. Taka forma rozstania, "oplacalna" jest jedynie
    wtedy, gdy nawet po uplywie okresu trzymiesiecznego nie bedzie sie
    kwalifikowal na zasilek. (zdaje sie , ze mniej niz 180 dni przepracowanych w
    ciagu ostatnich 12 miesiecy...tyle pamietam z ostatniego razu;))

    Pozdrawiam
    Krzysztof