PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów?? › Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
  • Data: 2008-03-09 11:59:07
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: dante <d...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maurycy APeDowski napisał:
    > Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

    > tak kurwo bez szkoły. Witaj w kf

    chociażbyś nie wiem jak się starał, to takie gówno jak ty nie jest w
    stanie mnie (i większości na tej grupie) obrazić a jedynie wywołać
    uśmiech politowania.

    pewnien mądry człowiek powiedział, że jak trzy osoby mówią ci że jestes
    koniem, to kup sobie siodło, tak więc posłuchaj co ci wszyscy mówią i
    wyp*** stąd.